צריך עדכון פלאש לחצו כאן
   
 


 
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *
 
> טראומה

תפיסה סובייקטיבית
אנשים שונים מגיבים באופן שונה לטראומה (אירוע שגרם לך פגיעה גופנית או נפשית). תפיסת האירועים סובייקטיבית, כלומר תלויה באדם עצמו. לדוגמה- אתה וחבר הייתם מעורבים בתאונת דרכים או חוויתם פיגוע חלילה, אתה יכול להתאושש מכך תוך מספר ימים, ואילו חברך יזדקק לטיפול.

יתכן שעברת תאונת דרכים, לא יכולת להגיב בזמן אמת וחשת חוסר אונים. זה יכול להיות גורם לטראומה. להבדיל, יתכן שעברת אירוע שנתפס חסר חשיבות כביכול, כמו ראיון עבודה מלחיץ, וחווית אותו בצורה קשה וטראומטית.

המצב הביטחוני בישראל ובמיוחד כרגע באזור הדרום גורם למצבים מלחיצים, המעלים את סף החרדה, ובעקבות פגיעות קסאמים מעלים את הסיכוי לסבול מטראומה. אירוע שכזה יוצר עומס על המוח, ומקשה עליו לעבד את החוויה ולכן היא ממשיכה להיות מוחשית ולהטריד אותנו.

מצבים קיצוניים חד פעמיים יכולים להיחשב לטראומטיים, כמו סיפורו של נועם אך גם מצבים מתמשכים כמו חשיפה להתעללות ואלימות לאורך שנים.

איך חיים עם טראומה?
חווית הטראומה היא חוויה קשה, ולעתים ההתמודדות היא כל כך בלתי נסבלת, עד שנדמה שהיא תישאר איתך לכל החיים ותורגש בכאלו עוצמות חזקות. חשוב לדעת, כי ניתן לטפל בטראומה כדי למנוע את הפיכתה לפוסט טראומה PTSD (קישור לדף פוסט טראומה) ולהפחית את הפגיעה.

שימוש בפסיכותרפיה ממוקדת תוצאות יכולה תוך זמן קצר להקל באופן משמעותי על החרדה והטראומה.

צרו קשר עוד היום ליציאה ממעגל הטראומה והחרדה
 
 
חרדת קהל
חרדת בריאות
פוביה
הפרעה טורדנית כפייתית
חרדת מבחנים
טראומה
חרדת נהיגה
שם
טלפון
מייל
קוד אימות

   שנה תמונה   
 
up-grade: קופירייטינג | מיתוג ועיצוב האתר Web-Traffic ויביט - בניית אתרים